Regnet bara öser ner!

Tråkig dag säger jag bara, det regnar och är grått ute. Riktig innedag idag! Mitt hår känns otroligt slitet, har inte klippt mig på jättelänge så det skriker efter en frisör just nu. Får försöka beställa tid snart!

Jag har läst några kapitel i boken "alla var där" och nu börjar jag komma in i den. Ganska bra hittils faktiskt! Kenzo låg och sov som en gris i mitt knä medan jag läste, han är så trött idag! Nu tänkte jag fundera ut dagens middag, vill gärna överraska mamma med mat när hon kommer hem så nu blir det stök i köket. Är ingen mästerkock så det blir garanterat något enkelt!

Har inga speciella planer idag, blir en lugn dag! Imorn kommer kanske min lilla knasboll till pojkvän, men det hänger lite på om hans bil blir fixad idag. Han som skulle laga den är så jäkla seg, det har tagit väldigt lång tid nu!

På fredag ska jag och Helena till Kungsbacka och mysa, kolla affärer och fika! Tar nog även en sväng till freeport och inhandlar hårprodukter! Längtar!!!

Okej.....matlagning var det......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0