Så vad händer idag tro?

Godmorgon!

Kenzo väckte mig idag, han hoppade runt i sängen och busade samt la sig på rygg på mitt ansikte och pep. Då kan man inget annat än att gosa med honom och sedan gå upp.....han vet precis hur han ska få upp mig! Kenneth ligger fortfarande och sover och det kan jag förstå, han har jobbat så mycket stackaren!

Idag så öser regnet verkligen ner, hade en liten plan om att åka till Liseberg men det är nog inte så trevligt i detta skitvädret! Det blir nog en tur till Ullared i eftermiddag istället, hade behövt nya sänglakan och sånt!

Nu ska jag äta lite frukost.....ensam....trodde älsklingen skulle vakna snart men han verkar ha gått i dvala!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0