Trötta jag!

Jag är helt slut! Jag sov bara 5 timmar i natt och det är helt och hållet mitt eget fel! Jag hade kul i alla fall och det var mysigt att umgås med Carro igen!

Nu har jag precis ätit och det var gott att få lite mat i min något känsliga mage idag! Solen tittar fram där ute nu men jag är för trött för att förflytta mig ut! Men jag borde ju sätta mig ute en stund och samla på mig lite vitaminer från solen! Jag måste städa idag, det är kläder ÖVERALLT just nu! Jag är en mästare på att slänga kläder runt mig, det kan mamma intyga! Hon har föressten köpt sig en ny bil, hon är så stolt!

Imorn kommer semesterpengarna....*weee*!!! Ska bli spännande och se hur mycket man får! I helgen är Kenneth ledig, härligt att ha han hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0