Utställning och kalas!

Först var jag uppe och kollade på hundutställning i 2,5 timmar och sedan åkte vi direkt till Kenneths mamma som fyllde år och var där i 4 timmar. Så nu känner jag mig helt slut ävan fast jag egentligen inte gjort så mycket mer än att sitta still i solen. Dagen försvann bara liksom! Men det har varit en bra dag och det var jättekul att kolla på hundutställning, det var även agility och sånt men det hann jag inte att kolla på :( Imorn är det konsert i Oslo med Jason Mraz, jag tycker att han är jättebra så jag funderar på att åka in och se på han. Har inte beställt biljetter än så jag har inte helt bestämt mig men det hade ju varit grymt kul!

Här är bilder från utställningen (dvärgpinscher):









Kenzo spanar efter snygga tjejer ;)



Lex står på bordet!



Domarn kollar på tänderna!



Lex går i ringen och visar upp sig!





Kommentarer
Postat av: Kristin

Oi, oi! Du tok med deg Kenzo som tilskuer og greier, jo! Så bra! Det er godgutten sin, det! Som ligger så fint og ser på!

Morsomt med bilder fra dagen!

2009-06-21 @ 19:57:56
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Sophie

Han var bara där en liten stund, Kenneth kom med han men gick igen. Men han kunde i alla fall spana på damer en liten stund....Kenzo alltså...hehehe! Det var kul att se på, du skulle varit med!

2009-06-21 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0