Vanlig vecka igen!

Då var pingsten över och allt återgår till det vanliga! Men inte för mig, jag kan göra vad jag vill;) Snart slutar väl skolan också för vissa? Tänk att det var 4 år sedan jag tog studenten, det känns lite konstigt! Måste leta fram dom bilderna när jag kommer hem till mamma!

Idag blåser det massor, inget strandväder precis. Vi har inte fått bilen än så nu är vi lite isolerade här hemma, men då kan man ju tvätta och göra sånt tråkigt istället!

På torsdag har jag lite planer om att åka hem till Sverige, har inte lust att vara här i Sandefjord när Kenneth jobbar. Han jobbar så mycket en period nu så då känns det bättre att besöka mamsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0