Beck!

Ser på Beck ikväll och ikväll handlar det om en våldtagningsman som dödat en flicka och våldtagit en annan. Tycker att Beck är så spännande och roligt att se på, en bra svensk kriminalserie helt enkelt. Usch, vad man blir förbannad på våldtagningsmän....fattar inte hur dom tänker, dom måste ju vara rejält sjuka i huvudet! Önskar att vi tjejer kunde gå ut på kvällar och slippa vara rädda så fort det gick en man bakom oss.....så känner jag i alla fall. Brukar ta upp mobilen och vara beredd att ringa någon medan jag går snabbare och kanske till och med går en omväg för att se om personen följer efter. Ska det vara så? Helt sjukt är det i alla fall!  Nu har det precis varit nyheter så nu börjar det snart igen, jag har gjort knäckebröd med banan och blandat mig lite oboy....mums!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Såg också Beck (eller lite av den i alla fall). Visst är det hemskt, jag brukar också ta upp min mobil och vara beredd att slå larm. På tal om larm äger jag faktiskt ett, avsett för att ha i handväskan sena kvällar.



Ha en bra kväll, tjejen!

2009-03-08 @ 23:06:55
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0