Då var det natta!

Nu började det snöa, det ska snöa massor inatt och imorn. Tror att det ska bli ca 20 cm....usch!!! Jag ska jobba tidigt imorn så jag har skaffat snålskjuts, Kenneth ska köra mig till jobbet pga min förkyldning och snön.

Jag mår bättre nu föressten :) Imorse och fram till klockan 16.00 ca så mådde jag skit dåligt och febern bara forsade ur mig och jag var genomblöt hela tiden men nu känner jag mig pigg och glad igen. Har bara vanlig förkyldning och hosta nu!

Godnatt på er!



Smile!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Han är för rolig lilla kenzo! Det var en bra start på dagen att se den bilden=) Här är klockan 8.00 och jag ska snart sätta igång med engelskaklassen, wish me luck! Egentligen har jag inte riktigt tid till det men måste man så måste man. Jag kan skypa hela helgen och som vanligt är det bäst mellan 8-13 din tid. Ha en bra dag och slit inte ut dig för ginas skull.. Puss och kram

2009-03-27 @ 01:56:16
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0