Då var man nyklippt!

Vaknade vid 8.00 imorse som vanligt nu för tiden, har verkligen blivit en riktig morgonmänniska...en riktig piggmört! I alla fall så såg jag klart på Beck som jag klarade att somna ifrån under nyheterna igår kväll. Som tur var så spelade Kenneth in det så jag fick sett slutet i morse! Ett lika äckligt avsnitt som förra veckan om sexuella övergrepp på tjejer, blir så förbannad och äcklad av att det finns sådana sjuka männ runt omkring!

Hade tid hos frisören klockan 11 så då satt jag där och hade det gott. Fick kaffe och blev omhändertagen av underbara och duktiga Camilla!!! Vi babblar om allt möjligt, hon är så go! Jag blev jättenöjd med håret och det känns verkligeen mycket tjockare nu när vi klippte upp det mer. Luggen klippte jag också, men eftersom jag har den väldigt snett så tänker man inte så mycket på att den är kort. Jag slingrade bara utväxten den här gången, Camilla tyckte att jag hade fin och jämn färg så vi behövde inte smeta ut färgen på resten av håret. Hon tyckte att jag skulle vårda det mer, jag har varit dålig på det och det vet jag. Måste vara duktig med inpackning nu fram över så att det håller sig fint och hon sa att jag då behöver en inpackning med proteiner i!

Här kommer en bild på min frilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0