En blåsig måndag!

Nu sitter jag och äter frukost, jag gick upp väldigt sent idag för att jag drömde så mycket. Det var verkligen skönt att somna om hela tiden och veta att man skulle drömma ännu mer. En underbar sovmorgon helt enkelt:) Kenneth gick upp klockan 8, pigg som en mört men väldigt sjuk och satte sig vid datorn och såg på filmen Arn. Kenzo låg kvar i sängen med mig och drömde han också, han skällde en gång och morrade under täcket. Undrar vad han drömde egentligen, en mardröm säkert!



Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Om jag drar ner till stan så kommer jag bara slösa bort mina pengar på onödiga saker, om jag är hemma så kommer jag ha tråkigt och ha dåligt samvete för att jag är förkyld och inte kan gå långpromenad med Kenzo, borde tvätta och vika kläder, borde städa och organisera garderoben...vilket dilemma! Inte lätt att vara mig med mina bekymmer inte...hehehe!


Kommentarer
Postat av: queenpeach

åh vad gott med ostmackor! det saknar jag här i asien!

2009-03-30 @ 15:58:11
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0