En sömnig morgon!

Jag är så trött och lyckas inte att vakna, min hals känns även som sandpapper! Kommer knapra halstabletter hela dagen på jobbet! Jag drömde massor i natt, det var så roliga drömmar att jag bara ville ligga kvar och drömma vidare!
Jag drömde om alla mina bästa kompisar på en gång och det kändes som förr! När man stod och sminkade sig tillsammans för att gå ut och festa loss, man skrattade åt allt och var inte rädd för något! Jag saknar den tiden!

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder på mig och mina bästa vänner ikväll, nu måste jag skynda mig för jag börjar jobba om 30 minuter!

Här är några bilder i alla fall! Hoppas jag fick lov att visa denna söta bilden på oss gumman!
Vänner för livet!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0