Fortfarande jättesjuk!

Har fortfarande feber och igår så hade jag ont i ena örat...tänkte ju att det kunde vara öroninflamation men idag är det lite bättre även om jag känner av det. Hade lika mycket feber igår kväll som jag hade imorse så jag börjar bli lite misstänksam. Har haft feber i fyra dagar nu men den har inte varit superhög (kanske pga all alvedon?). Svullnaden i halsen har gått ned och gått över till hosta.

Ringde min fastläkare här i Sandefjord (man har det i Norge) men då var inte hon där och dom hade inga tider till mig så jag måste vänta tills imorn och då måste jag ringa kl 8 för att få tid. Jag ska jobba både idag och imorn så det känns lite jobbigt att man ska behöva vänta och gå runt med feber istället för att få reda på om jag har en infektion och få penicillin för det! Blir så frustrerad på detta fastlege systemet! Om man drar till akuten så ber dom en att ringa fastlegen istället! Man får inte hjälp någonstans....känns som om man måste vara hajbiten för att få hjälp! Så nu ska jag gå runt och pinas ett dygn till :( Men jag hoppas att jag blir bättre senare idag så att jag slipper gå till läkaren! Ska tvinga i mig frukost nu och massa vatten, Kenneth skäller på mig om att jag inte dricker något så då får jag lyssna på han;)

Finns inte så mycket annat spännande som händer i min vardag nu....VILL BARA BLI FRISK!

Ha en fin dag allihopa! Slänger in en bild på min underbara pojkvän istället som måste stå ut med mig om dagarna... bild på mig vill ni inte se, jag lovar..hehehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0