Fredag!



Jag har knappt varit hemma på hela dagen så nu var det skönt att komma hem och slänga sig på soffan. Nu är det utrösting på let´s dance och snart vet man vilka två som ska gå till final. Jag tycker att alla är lika duktiga så det är spännande! Finalisterna blev.....Laila & Tobias.....och...Magnus & Annika! Det var bra!

Idag har jobbat och sedan så har jag umgåtts med Carro nu ikväll. Vi har varit och kollat på när hennes man spelar in ett nytt album i studion. Det är både intressant och kul att lyssna och se på när dom spelar in det. Dom är väldigt duktiga och låtarna jag hörde var väldigt bra, så det kommer nog gå bra! Önskar att jag var så musikalisk, hade varit så kul. När jag var yngre så var ju musik mitt största intresse och jag skrev låtar, sjöng och spelade gitarr. Jag lärde mig själv att spela gitarr och jag blev med tiden ganska duktig men sedan så hände något och jag lade bara ifrån mig gitarren. Nu har jag ju glömt allt och har inte alls samma glöd som jag hade då. Verkligen synd!



Syns att Carro har fått lön idag....shoppa shoppa shoppa!!!



Carros man Philip



Trummisen Ole



Sitter och i soffan och lyssnar!



Carro är otroligt stolt över sitt nya nagellack som hon köpt idag....ja Carro det är jättefint!

Imorn ska jag jobba och jag måste gå och lägga mig nu så att jag orkar med morgondagen, lördagar är konstigt nog alltid slitsamma och hemska att jobba på! Ha en bra helg!



Rolig T-shirt som jag överraskade Kenneth med....ska mysa i den hemma!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0