Fredag den 13 igen!

Jaha, då var snart den här otursdagen över...skönt! Nejdå, jag tror inte på sånt men jag tycker att det är kul att göra folk lite nervösa genom att informera dom om att det är just fredag den 13...hihihi!

Idag har jag jobbat hela dagen och när jag kom hem så gjorde jag god mat och nu har jag precis myst framför let´s dance med lite choklad;) Kenneth kom hem för en liten stund sedan, han har varit och åkt skidor ikväll. Det snöade igår så då är det väldigt bra att åka skidor, nysnö och sånt där!

Imorn så tänkte vi åka och fika sedan titta på skor...hehehe...jag gör mitt yttersta för att lura med Kenneth! Sedan ska vi väl kanske gå på några husvisningar och gå en lång promenad med plutten så att han blir lycklig! Kan också hända att jag ska se på en jazzspelning nere på en bar, Carro skulle höra av sig om det imorn. Blir en kaffe och lite jazz bara i så fall, vi ska inte ut eller något sånt...bara mysa:)

Idag kom byxorna jag väntat på så länge- HAREMSBYXORNA! Dom är ju bara så sköna att gå omkring i, ska använda dom hemma och på beachen i sommar tänkte jag! Helt underbara! Äger nu ett par svarta och ett par bruna!

Nu har Stieg Larsens "Mannen som hatar kvinnor" även premiär här i Norge och jag har lust att se den! Har inte läst någon av hans böcker så jag vet inte vad jag ska förvänta mig men det gör säkert inget! Kanske filmen gör att jag får lust att läsa böckerna! Jag är så dålig på att läsa nu för tiden, blir så rastlös och det kommer bara en massa andra tankar upp i huvudet när jag läser...då även om den är bra dessverre! Får tid till sånt när jag blir gammal ;)

Kenzo försöker få igång mig och Kenneth nu till att leka med honom, han lyckades med en av oss i alla fall. Kenneth ligger just nu på golvet och sprattlar medan Kenzo är galen och tycker det är jättekul! Galna dom där alltså!

Ha en bra fredagskväll vidare, det ska jag ha! LEDIG!!!!



Jag imorse klockan åtta....trött!!!



Tufft i sommar!



Praktisk väska som rymmer det mesta...även min lilla dator!



Haremsbyxa...jaja, jag vet...det är rörigt i lägenheten!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0