Fredag!

Jaha då var det fredag igen och jag ska absolut inte göra någonting förutom att kolla på let´s dance och fortsätta med mitt virkningsprojekt;) Jag ska jobba imorn så jag ska gå och lägga mig ganska tidigt hade jag tänkt!

Den här dagen har verkligen varit så seg och tråkig, jag klantade mig i morse också genom att komma 40 minuter för tidigt till jobbet. Jag var helt säker på att jag hade koll på när jag började jobba, men nejdå det hade jag visst inte ändå!

Åh, vad jag vill att våren ska komma nu så att jag kan fotografera massa fina vårbilder med min nya kamera! Längtar! Kenzo längtar också efter våren för detta snö/blask vädret gör ju att vi inte kan gå i skogen, utan det blir mest tråkiga korta promenader utanför där vi bor.....stackaren! SOL OCH VÅR KOM HIT NU!!!!!




Kommentarer
Postat av: Helle

Var den fin?! Typisk jeanett å kjøpe aaalt jeg vill ha:P haha jeg som er blakk som en gris:P! FIkk du byttet i morgen? Hvem stenger jeg med?

2009-03-06 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0