Go´morron!

Fattar inte vad som har hänt med mig, vaknar klockan 7 och 8 på morgonen nu för tiden utan att jag behöver. Knäppt! Idag ska jag bara jobba 3 timmar, ganska skönt eftersom det är så fint väder ute och då vill man inte vara inomhus. Jag önskar att jag hade ett hus nu med altan och stor trädgård. Det hade ju varit så otroligt mysigt, Kenzo hade kunnat vara ute hela dagen och sprungit runt och lekt och jag hade kunnat läsa en bok och dricka kaffe på altanen. En härlig bild i mitt huvud som jag hoppas kan bli verklighet snart! Men lycka kostar tyvärr:(



Jag just nu, försöker se pigg ut men det är jag absolut inte. Sitter i myskläder i soffan och väntar på att jag ska skype med min bästa kompis som befinner sig i Laos!

Jag har tagit fram mina sommarjackor, solglasögon och tunna skor nu...men känner ändå att det är lite för kallt för det ännu. Jag hatar att frysa och dom säger ju att man ska svettas in våren så att man inte klär av sig för tidigt och blir sjuk. I slutet av mars för två år sedan så kunde jag och Kenneth sitta i T-shirt uppe på ett berg utan att frysa. Det var nästan sommar då och det var så konstigt att det var så varmt i mars liksom. Kan ju hända att det blir så i år också, att det kommer en värmebölja helt plötsligt! Här är en bild från det året när vi satt i t-shirt i mars-månad! Vi grillade och myste!



I slutet av mars för två år sedan, galet varmt! Detta var också ganska sent på eftermiddagen!

Ha en fin dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0