Godnatt!

Det har varit en seg dag idag, lungt på jobbet och dåligt väder! Jag är jätte trött och ska faktiskt gå och lägga mig nu efter att jag varit ute med Kenzo. Har ingen energi kvar utan jag bara gäspar!

Imorn kan jag sova lääääääänge börjar jobba väldigt sent på dagen, ska försöka få med mig Kenneth ut på en promenad om det inte regnar. Kan ju hoppas på sol så att jag får fotat lite med min kamera!

Lägenheten ser verkligen ut som en krigszon just nu, fattar inte hur jag klarar att stöka ner så mycket. Kenneth hjälper väl också till men jag tror faktiskt att jag är värst och Kenzo så klart med alla sina leksaker. Jag slänger kläder och skor överallt, tar fram saker som jag tror att jag kommer använda eller pyssla med men städar inte undan det, olika väskor och träningsgrejer som jag haft med mig om dagarna ligger överallt, prylar som kameror, datorer, mp3 m.m finns överallt. Jag måste ju vara en hemsk kvinna att leva med....laga mat gör jag heller aldrig! Antingen så har jag för mycket grejer eller så är lägenheten för liten....eller så är jag lat ;)

Nähä, nu säger mina ögon att det är dags att sova! Godnatt!



Mitt virkningsprojekt passade på mitt huvud;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

halo =) ville bara kika in och säga godnatt

2009-03-09 @ 22:38:53
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0