Gossip Girl, The City och Lost kväll!

Ja, en riktigt bra tv-kväll helt enkelt! Jag älskar dom här serierna just nu....kanske inte så mycket Lost men jag har följt det sedan det startade så då måste jag ju fortsätta se på det såklart! Den här dagen har gått så fort och det känns som jag inte hunnit med någonting. Jag har ju jobbat så det är väl därför det änns så.

Jag har investerat virkgarn nu så nu ska jag börja göra pannband och lite andra tuffa grejer! Om det blir fina saker så lovar jag att lägga upp bilder på mina projekt, men det återstår att se! Jag måste först och främst friska upp mitt minne med hur man gör, det är lite pilligt det där.

Jag har bestämt mig för att sluta jobba på Gina Tricot snart och göra något annat. Men då kommer man till den stora frågan VAD??? Jag älskar att pyssla och ordna med saker, orgsanisera saker, skriva, skapa saker m.m. Men man kan väl inte ha sådan tur att man får jobba med något man vill men jag hoppas på det i alla fall. Ska söka lite jobb nu tänkte jag...om jag hittar något intressant dvs. Om det är någon som har en idé om vad jag skulle kunna hitta på så är det bara att ge mig idéer! Tänk om man kunde startat något eget....det hade ju varit tufft!

Jobb jag har haft:

Vårdbiträde
Lagerarbetare
Servitör/bartender
Butiksmedarbetare

Jobb jag bara provat på:

Dagisfröken :)
Telefonsäljare
Posten (sorterade post)

Jag bytte in en cardigan idag mot den här fina klänningen:



149:- GinaTricot



Virkgarn i massa färger!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0