Hemma i fjorden igen!

Då var jag hemma igen i Sandefjord efter en både mysig och stressig helg! Imorse så vaknade jag med ont i halsen...typiskt!!! Jag som trodde att jag skulle klara mig! Det värsta är att jag inte kan träna denna veckan ifall jag blir sämre:( Det är dumt!

Några tuselappar senare så har vi nu massa mat som räcker ett tag, skönt att storhandla i Sverige! Det finns inte så mycket vegetarisk mat här i Norge så nu har jag fyllt upp frysen med massa mat...gött!!! Jag tycker även att det generellt finns mer utbud av mat i Sverige om jag jämför med dom mataffärer jag varit i här i Norge.

Idag börjar jag jobba kl 14.30 så det blir en kort dag på jobbet idag! Skönt eftersom jag har ont och är svullen i halsen samt att det är skönt att varva ner lite efter att ha rest så mycket! Kenneth har verkligen vaknat på rätt sida idag...han har packat upp all mat och nu tvättar han kläder och pysslar nede i källaren....duktig han är!

Så ruttet väder det är idag, surt alltså! Vill liksom inte gå utanför dörren men det måste jag ändå för Kenzo har nog inte samma mening ang vädret....han går nog gärna ut ändå!

Lite bilder från min nya kamera (abslout inga fancy eller roliga bilder, bara testbilder!)














Kommentarer
Postat av: Helle Cecilie

Så fine bilder du har tatt, Sophie:D! Det er kjempe gøy når man lærer seg kameraet litt:D!

2009-03-03 @ 22:18:37
URL: http://hcecilie.blogg.no
Postat av: Sophie

Tack Helle! Du måste kanske hålla kurs för mig!

2009-03-04 @ 10:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0