Ingen sovmorgon precis!

Imorse så vaknade jag kl 8.00 av byggarbetare som håller på att fixa nya balkonger och då även våra. Det är ju jättebra....MEN...det är inte så vidare kul att vakna av sågar, hammare, maskiner, radio och två killar som springer omkring på våran balkong rätt utanför! Jag vågade inte gå ut ur sovrummet på 2 timmar eftersom det är full insyn från balkongen in till lägenheten. Så fort jag märkte att dom försvunnit en liten stund så skyndade jag mig upp och sprang in på badrummet! Vi har satt upp en filt över två fönster så att det går an att ha lite privatliv och slippa ha åskådare när man äter frukost eller vill klä på sig kläder m.m. Min dag och min sovmorgon är lite lagom förstörd pga detta, kan inte slappna av i mitt eget hem just nu! Hoppas verkligen att dom är färdiga snart alltså!

Jag och Kenneth åkte iväg en stund och gick promenad med Kenzo i morse, jag tog med min kamera men det fanns inte så mycket spännande att ta kort på tyvärr. Jag spred även ut bröd överallt till fåglarna, dom borde ju vara hungriga nu efter denna hårda vinter....stackarna!!!

Om mindre än en timma så ska jag gå till jobbet, känns så onödigt att jobba bara 4 timmar....men men sånt är livet! Ska skynda mig att gå ut med Kenzo nu och slänga i mig en kopp kaffe!

Ha en bra dag!






Kenzo raggade upp en tax tik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0