Jag har varit duktig idag!

Nu har jag tvättat alla kläder samt vikit alla som var torra, jag har dammsugít och lagat mat till mig själv! Känner mig väldigt duktig! Jag har ganska mycket energi idag efter att jag sovit så gott i natt så då går allt så mycket lättare!



Vegetariska filéer med couscous och sallad!

Jag och Kenzo har gått en promenad och shit vad kallt det var ute. Vi blåste nästan bort! Kenzo är helt slut efter att ha gått promenad och hjälpt mig med tvätten, han sover jätte djupt i sin korg!






Imorn börjar en ny jobbvecka och nästa vecka så är det faktiskt påsk! Det är kul tycker jag, funderar på att åka hem då till mamma. Här firas inte påsk på samma sätt som i Sverige och jag skulle vilja hem till påskmaten, brasan, fyrverkerierna och påskäggen så klart! Har inte varit hemma under påsken på några år nu så det är väl på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0