Jobbigt att ha feber!

Idag har jag haft feber hela dagen och det har varit väldigt jobbigt att jobba idag. Jag fick Helle till att stänga för mig så att jag slapp det. Nu har jag precis ätit pizza som Kenneth lagat...jättegod! Trodde mina smaklökar var borta men som tur var så är dom kvar. Har endast levt på frukt idag annars....så min kropp behövde lite fett nu för att fortsätta sitt arbete mot dom dumma bacillerna. Jag har ätit alvedon hela dagen och dom har hjälpt litegrann mot halsen och febern och nu efter att ha ätit pizza och druckit cola så känns det lite bättre! Rekommenderar den medicinen när ni är sjuka....fet mat, coca-cola och glass...gör susen!!!


mmmm!!!



Nu ska jag ligga under täcket och titta på tv hela kvällen och försöka bli frisk!


Kommentarer
Postat av: Linda Q

Uscha, krya på dig!

2009-03-23 @ 22:25:26
URL: http://themakeupartist.bloggerska.se
Postat av: Leia

Stackare, hoppas det blir bättre snart!

2009-03-24 @ 10:39:47
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Sophie

Tack söta ni!

2009-03-24 @ 13:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0