Kaffe!

Är på jobbet nu och har rast, har ätit mat och druckit kaffe. Usch...dricker för mycket kaffe tror jag, känner liksom att jag måste ha det varje dag och det är inte bra. Måste försöka hålla mig till en kopp om dagen och den ska endast drickas på morgonen OM jag är trött ;) Vill liksom inte vara beroende av kaffe, kan ju inte vara bra att trycka i sig koffein varje dag! Ska nog prova koffeinfritt och se om jag känner skillnad!

Nu börjar jag om 5 minuter...hoppas dom sista timmarna går supersnabbt! Vi ska ju träna sedan och jag ser faktiskt fram emot det för jag har verkligen iställt in mig på att pressa mig själv lite idag så att jag får träningsverk imorn. Har liksom inte fått det än när jag tränat så då måste jag väl bara ta i hårdare om det ska ge något resultat!

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0