Klippa mig på måndag!

Idag gick jag upp tidigt för att göra mat till att ta med mig på jobbet, man tjänar många kronor på det har jag märkt! Tycker det kan vara väldigt skönt att gå upp tidigt och slippa stressa på morgonen....inte för tidigt då så klart!

Igår bokade jag tid hos frisören och fick tid på måndag klockan 11.00. Älskar att gå till frisören men bara om resultaten blir bra då förståss;) Jag funderar lite på om jag ska klippa upp det en del och göra luggen kortare, nästan som "Jenny" i Gossip girl....gillar den looken! Vill inte ha så kort lugg som henne men jag vill att den ska ligga snett och vara ganska kort! Fint med lite rufs nu till våren och till den trenden som är nu....slitna jeans m.m!




Älskar denna stilen!

Jag kom mig iväg på träning igår och ska även dit idag tillsammans med Carro, tänkte att jag verkligen skulle ta i idag! Idag får vi nog den där routern och förhoppningsvis trådlös....UNDERBART!!! Såg på The city på datorn igår kväll och tänkte på hur bekvämt det blir när man kan sitta var man vill och se på det! Tyvärr så är det sesongsavslutning nästa vecka :( Gårdagens avsnitt var starkt...började pinsamt nog att gråta i slutet! När man blir så inne i en serie så är det ibland svårt att hålla tillbaka tårarna...hehehe!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0