Lågtryck ute = Huvudvärk

Jag har haft extrem huvudvärk idag, det har verkligen dunkat och jag har till och med mått illa pga av det. Kanske lite migrän?? Jag tror det har med vädret att göra för jag brukar vara känslig om det är lågtryck, blir trött och får gärna ont i huvudet. Om jag vaknar med huvudvärk så sitter det i hela dagen om jag inte tar en värktablett och det glömde jag ju så klart att ta med mig på jobbet:(
 AJ! AJ! AJ! Mitt huvud!



Ser ut som om Kenzo också har huvudvärk!

Ikväll så har jag virkat som en galning, håller på att göra ett pannband till Kenneth. Det är jättekul att hålla på med det men det tar lång tid bara. Tror att det kommer att bli jättefint! Tänkte jag skulle göra ganska många i olika färger och ev sälja (om dom blir fina då såklart). Det är väldigt bra terapi för mig för jag har så mycket i huvudet som jag går och tänker på hela tiden och då hjälper det att pyssla med sånt här! 



Precis börjat min virkning....



.....2,5 timmar senare.......inte klar än, har en bit kvar!

Kenneth gjorde så god mat idag när jag kom hem, det blev vegetariska filéer med klyftpotatis och ungsbakade grönsaker (lök,paprika,vitlök, marinarade champinjoner och sparristoppar), rosépepparsås, broccoli och sallad med dressing...mmmmums! Är så lycklig över att jag har massa veg.mat hemma nu från att vi handlade i Sverige, blir så mycket godare mat med dom produkterna! Jag använder mig av märkena "hälsans kök" och "Qourn" ! Jättegott! 



Quorn och hälsans kök!



Kenneths vegetariska middag till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0