Lekt fotograf m.m

Idag väckte hundarna mig kl halv åtta på morgonen så jag var lagom glad och kunde inte somna om:( Min morgon ägnade jag mest åt min nya kamera som jag köpt. Jag läste användarhandboken lite snabbt och försökte att använda mig av olika knappar och funktioner....men gud vad svårt det är!!! Jag tycker det är jättesvårt och det kommer ta lång tid innan jag förstår mig på kameran. Om det är någon därute som kan hjälpa mig förstå denna kamera så tar jag gärna emot hjälp;) Ska försöka kidnappa Helle en dag och tvinga henne att lära mig allt hon kan...hehehe. Det är föressten en Nikon D60 jag har! Skulle väldigt gärna vilja lära mig hur man tar 3 bilder snabbt på en gång....tror det ska gå men jag förstår verkligen inte hur man gör, blir lite frustrerad!!!

Eftermiddagen/kvällen tillbringades hos min kompis Helena, där fick vi glass och kaffe! Gott! Vi pratade och tittade på tv.....vi såg t ex på "den rätta för Rosing"...jösses vad töntigt, men ändå kul att se på! Tröga killar dom där...hehehe!

Nu är det Beck så nu ska jag se på det!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Så moro med nytt kamera! Nå venter jeg på masse, masse fine bilder her!!

2009-03-02 @ 13:25:57
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Sophie

Ja Kristin, bilder kommer ;) men vågar inte lägga ut mina nybörjarbilder än....har bara tagit bilder för att se hur alla knappar fungerar! Men jag har nog några som jag kan lägga upp här;) Du kan ju se min utveckling som fotograf tiden som går;)

2009-03-03 @ 12:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0