Lördag!

Idag har jag jobbat hela dagen och känner nu att jag är ganska sliten, har varit mycket folk och mycket att göra på jobbet idag. När jag gick ned till jobbet så tog jag massa bilder....tänkte först att jag skulle ta lite vårbilder påväg ned men det blev mest konstiga bilder;) Idag fyllde Helle på jobbet år och jag tog med en "tårta" och en present som jag köpt dagen innan. Tror hon blev glad i alla fall!

Ikväll ska vi gå på bio och se "män som hatar kvinnor" och det ska bli kul. Hoppas den är lika bra som folk säger att den är....man får ju höga förväntningar när man hör folk prata om den. Jag kan inte hålla mig längre...idag blir det socker på mig....jag har inte lust att käka morötter på bion, där går gränsen...hehehe!



Jag på väg till jobbet!




Ett litet idylliskt café



Svart katt över vägen....*tvi! tvi! tvi!*



Tre glada duvor njöt av solen



Framme vid mitt jobb!



Jobb!



Present och tårta till Helle! Grattis igen! SOCKER!!!! Mmmm!!!

Glöm inte Robinson ikväll....jag ska spela in det! Ha en fin Lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0