Lördag!

Min dag har en så länge varit väldigt bra, har fått gjort massor idag! Har köpt skor, fikat i stan, storstädat hemma och gått en långpromenad med Kenzo! Det är inte så illa pinkat på bara några timmar;) Jag är väldigt nöjd! Jag hatar sådana dagar där man inte får gjort något utan bara sitter och är lat i soffan. Snart ska vi äta god mat och mysa och sedan får vi se vad som händer ikväll. Antingen så blir vi bara hemma eller så hittar vi på något! Har lust att se den där filmen jag pratade om igår som går på bio men vi får se....kanske kan se den imorn annars! Det blir ingen jazz för mig och Carro idag i alla fall, Carro skulle träna istället.....galning!!!




Nya skor



Kenzo bär hem sitt godis!

Nu är vi ganska slitna här hemma och sitter mest bara och slappar. Kenzo har fått sitt "lördagsgodis" som han har gnagt en del på samt en ny sjal runt halsen...så söt så! Det går en gammal film på tv nu som vi tittar lite halvt på, blir väl strax matlagning! Ikväll gäller det.... VEM VINNER MELODIFESTIVALEN 2009??? Jag har några favoriter men det är faktiskt ganska många bra i år så det blir nog en spännande och jämn kamp där. Jag känner inte att någon låt är en självklar vinnarlåt i år så vi får se hur det blir! Hoppas inte det blir något pinsamt bidrag i alla fall!

  

  

    

    

  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0