Mardrömmar!

Klockan är nu 00.30 och vi har precis kommit hem efter att ha varit på bio. Det var jag, Kenneth och Magnus (Kenneths barndomskompis, hur go som helst) och vi såg "Män som hatar kvinnor". Den var riktigt bra faktiskt, den levde upp till förväntningarna som jag hade innan. Jag hade ingen aning om vad den skulle handla om eller vad det var för slags film så jag blev överraskad! MEN....jag kommer garanterat få mardrömmar för det var vissa scener där jag knappt kunde titta och sådana scener sätter sig djupt in i mitt huvud och skrämmer mig på nätterna. Jag tyckte den var väldigt läskig vissa partier, jag är ju så jäkla känslig och feg. Vill liksom inte se sånt som jag vet sätter sig i huvudet och gör att jag mår dåligt. Ja....jag vet att det bara är film men det hemska är att sån där skit händer i verkligheten och det är det jag tänker på när jag ser sånt.

Filmen var i alla fall jättebra och nu är jag tröttast i världen så jag tror min säng ska få lite sällskap nu. Hoppas jag slipper dom där mardrömmarna:( Godnatt!






Kommentarer
Postat av: Helle Cecilie

Var den ikke bra?! Har du lest boka?! Jeg syns filmen var sinnsykt bra! Elsket den. Jeg hadde bare lest halve boken, men den var akkurat slik som jeg forestilte meg! Så nå får vi sette i gang å lese bok nr to og tre Sophie, for filmene kommer i oktober og november tror jeg!



Tusen takk for kaken og gaven i går! Kaka var kjempe god og gaven var perfekt:D! Takk takk takK!!

2009-03-22 @ 10:21:46
URL: http://hcecilie.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0