Massa massa snöööö!!!!

Det har verkligen snöat hela dagen och det har varit kaos här och där. Jag har inte märkt så mycket av snön när jag varit på jobbet mer än att det inte varit så många som shoppat idag. Men varorna kom jätte sent och chaffören sa att det var helt hemskt att ligga på vägarna idag...stackarn!



Detta var imorse så nu är det ännu mer snö! Galet!!!

Ikväll ska jag kolla på let´s dance finalen och mysa under en go filt med "varma koppen". Hejar inte på någon speciell utan jag tycker bara det är kul att se dans och dom har ju blivit väldigt duktiga nu!

Kenzo har lärt sig att hämta min plånbok om den ligger på golvet, jag lärde han det precis. Han är väldigt ivrig när jag tar fram godis och ska träna med han så det är oftast väldigt svårt att lugna ner han och få han till att lyssna. Men vi lyckades!


Kolla blicken...hahaha!

Idag shoppade jag detta:



Örhängen och armband gjorde av snäckor och favorit trosorna som jag hamstrar upp ifall dom försvinner!

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0