Melodifestivalen ikväll!

Eftersom det snöar som tusan ute så har jag bestämt mig för att hålla mig hemma ikväll, tänkte krypa ner under täcket och se på melodifestivalen. Det är "andra chansen" idag tror jag, trodde först att det var final men det verkar inte så om man kollar på aftonbladet. Tycker att det har gått lite till överstyr med all den röstningen och deltävlingar som dom har, man tröttnar ju på det tillslut. Det var bättre förr....hehehe!

Idag har jag jobbat och det har varit en helt okej dag på jobbet! Jobbade med Helle och det är alltid lika kul, men det var inte så mycket att göra idag så tiden gick lite sakta! Men det var i alla fall en del tappra folk som begav sig ut i snön för att handla, fler än vad jag först hade trott faktiskt!

Imorn så ska jag fika med Marte, en tjej som jag har jobbat med. Vi blev jättebra kompisar men tyvärr så flyttade hon till Oslo där hon fick sig ett jobb som revisor. Ska bli så kul att träffa henne imorn och höra hur allt går med henne och med hennes nya jobb! Förhoppningsvis så kommer Helle också och fikar med oss, det hade varit så mysigt om alla tre möttes! Eller hur Helle?

Köpte en gosig kofta på Gina idag och en sjal och väska på HM!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0