Mums med Våfflor



Det blev väldigt goda våfflor idag och jag gillar kombinationen med hallonsylt och vaniljglass...mmmm!!!

Idag så var det jätte jobbigt att jobba, jag hostade massor och var tvungen att snyta mig varje 5 minut. Ju mer jag snöt mig desto rödare blev min näsa så nu måste jag smörja den hela tiden...det sviiiiiiider!!!!!

Nu börjar snart min tv-kväll och jag tänkte att jag skulle virka lite samtidigt. Helle och Carro vill ha ett sånt där smalt "hippiehårband" som jag virkat som ni kan se på två bilder som jag lagt ut på bloggen. Det går ganska snabbt att virka dom men det svåra är att veta hur stor/ liten man ska göra dom så att dom passar på deras huvud. Jaja, jag får väl bara prova och se!

Kommentarer
Postat av: Sannis

Vad mumsigt det ser ut! Det blev ingen våffla för mig igår, men kanske idag om jag tar mig till marknaden. Ett tips när näsan blir så där röd av allt snytande är att smörja in sig med Elizabeth ardens eight hour cream innan läggdags. Ett rejält lager och dagen efter brukar det har lugnat sig. Den luktar inte världens godaste men ofta har man ju inget luktsinne ändå. Och du, passa på att virka ett hippieband till mig med. Du har fyra månader på dig! Och jag har rätt stort huvud...=) Ta det nu lugnt och se till att bli ordentligt friskt. Det vill säga ät mer pizza! puss puss

2009-03-26 @ 03:42:44
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0