Nu är sommarvädret runt hörnet!

Idag har det varit underbart ute och det tror jag att det ska vara hela veckan faktiskt. Imorn så kommer det bikinis på ginatricot som jag ska packa upp så det ska bli spännande. Jag älskar bikinis och jag gillar att ha ganska många att välja mellan på sommaren. Jag ska ju träna upp min kropp nu innan bikinisäsongen så att jag känner mig snygg men det är lättare sagt än gjort när man går och blir sjuk i 2 veckor....usch!!!

Idag var vi en för lite på jobb och det var massor att göra så jag är ganska sliten nu, massa kunder och massa varor! Önskar ibland att jag hade 4 armar så att allt gick mycket fortare!



Kenzo njöt i solen idag, han blev så glad när vi var ute och gick över att det var så varmt och sedan så låg han och
solade sig när vi kom in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0