Ny jobbvecka sedan ledig!

Nu börjar en ny jobbvecka för mig men sedan til helgen så är jag ledig! Gött! Jag har verkligen lust till att göra något spännande eller bara något nytt då! Har länge velat åka in till Oslo för att se på dans och sådana grejer men det har liksom inte blivit av....men det vore ju verkligen toppen om jag fick till det till helgen! Jag är ju....eller jag var väldigt dansgalen förr och gud vad jag saknar den tiden. Dansade varje dag i skolan, gick på föreställningar hela tiden och uppträdde själv också flera gånger! Vill vara där igen! När jag stod på den scenen så kan jag inte ens beskriva hur jäkla bra jag mådde, det fanns inget som var viktigare än bara dansen just för det ögonblicket!



Önskar att detta var jag...men då hade det nog sett en aning klumpigare ut!



Mina dansskor! Sneakers, stepskor, träningskor & tåskor!

Vad synd att jag inte har bilder från när jag dansar på den här datorn, kan hända att jag har kopierat dom på en skiva som ligger här någonstans....annars så är dom i Sverige:(

Jag har virkat väldigt mycket den här helgen och fått färdigt två pannband och ett hårband, ett till Kenneth och två till mig;) Dom blev väldigt bra och jag är väldigt stolt eftersom jag aldrig riktigt lärt mig hur man gör. Fick tjuvtitta på youtube innan jag började för att friska upp minnet!



Kenzo ska vara med överallt, han vill vara modell;)




Kommentarer
Postat av: sannie

söt hund :>

2009-03-09 @ 10:25:59
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0