Oh sunday, bloody sunday...

Vaknade med halsont såklart....bläääää!!! Jag är inte svullen på sidorna på halsen som jag brukar bli men det gör skitont när jag sväljer!!! Får leva på luft idag för det gör så ont att äta och även dricka! Jag har fått i mig frukost och lite kladdkaka så jag överlever nog;) Kenzo skulle busa med mig i sängen i morse, han kom med sin leksak och gjorde allt för att få igång mig och väcka mig. Kenneth passade då på att ta bilder på oss!



Kenneth har namnsdag idag, men jag visste inte det förrän mamma messade han och gratulerade honom. Han messade tillbaka till mamma i smyg och skrev till henne att hon skulle messa mig och skriva att jag skulle baka tårta till honom bara för att han har namnsdag. Han tycker att det är fånigt att min familj firar namnsdagar så nu skulle han göra en stor grej av det...hehehe! Han fick sin kladdkaka tillslut i alla fall!



Idag har vi gått en promenad ute i skogen, men det var väldigt hög snö där så det var jobbigt att gå. Jag var ju så smart också som tog på mig kalla gummistövlar och smala byxor som jag stoppade ned i stövlarna så att all snö skulle komma ned i dom....FYYY vad kallt det blev! Jag är så klantig! Kenzo var överlycklig över att få komma ut och springa lös och han hittade även en liten skogsbit som var snöfri....Jippi! Men han tyckte inte om skidåkarna som åkte förbi oss, dom ville han helst attackera tror jag...*suck*!







Nu ska jag sitta och slappa i soffan och ha ont i halsen. Ska stämma min gitarr och försöka spela lite på den...blir bara så rastlös fort när jag inser att jag glömt så mycket och inte klarar att få det att låta bra! Ångrar att jag inte lärde mig mer gitarr när jag var yngre för då jag hade mer passion och mer tålamod för det.

Ikväll är det Beck, det får inte missas....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0