Problem med hyn!

Problem med hyn är väl ganska vanligt bland många så det är nog inte bara mig. Jag har små prickar överallt i ansiktet och det blossar ofta upp röda små elakingar här och där. Detta har varit ett problem länge men ibland så är det värre och ibland bättre. Det kan hända att jag är allergisk mot någon form av mat men jag vet inte vad det skulle vara i så fall, men jag märker ganska stor skillnad när jag äter sunt i motsatts till när jag proppar i mig choklad och fet mat. På sommaren om jag använder solkräm i ansiktet då ser jag inte klok ut efteråt, då blossar det verkligen upp.

Jag är noga med att ta bort smink  och jag använder renjöringsmedel som min hy tillåter och jag vet att den kan reagera på olika krämer m.m. Det är så jobbigt att ha detta problem och jag vet att många lider av det, många har det mycket värre än mig och man går och avundas dom som har perfekt hy.

Jag har nu gjort ett sista försök med att bli av med detta problem och nu ska jag testa Proactive. Carro har precis börjat använda det och hon säger att det redan har gett resultat och hyn har blivit jättefin! Jag beställde detta på internet, men jag gick in på den svenska sidan och betsällde så det kommer hem till min mamma. Jag får inte testat det förrän jag får det av henne men det är det värt för jag tror det blev billigare att beställa från Sverige. Jag är spänd och hoppas att det ska fungera så till alla er med oren hy så ska jag nu vara provkanin och se om denna produkt verkligen fungerar!




Får se om min hy blir lika fin som Jessica Simpson nu då! Har din blivit det Carro?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon!Hoppas du hade mysigt i mörkret! Jag låg och sussade gott under earth hour, klockan var väl runt halv tre så det var en lätt match för mig att inte ha några lampor tända. I laos verkar de inte bry sig så mkt om miljön, alla kör motobike vart de än ska och sopor slängs överallt... Apropå solkräm för ansiktet har dermalogica en del som jag tycker är bra, har med mig ett lager hit och på min känsliga hy passar de. Hoppas proactiver funkar för dig. På onsdag åker jag ut i fält till och med söndag. Så skype på tisdag kl 11 passar för mig annars får vi ta det när jag är tillbaks! puss och kram

2009-03-29 @ 05:07:02
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0