Sjukling!

Usch, jag känner mig inte helt bra! Det gör extremt ont i halsen när jag sväljer och jag känner mig slapp. Alvedon, halstabletter, honung, isvatten hjälper inte ett dugg *snyft*. Hoppas att det blir bättre imorn, orkar inte vara sjuk igen! Kenneth gjorde soppa till mig innan....han är så söt som tar hand om mig! Han har kännt på min panna typ tio gånger för att försökra sig om att jag inte har feber! Gullegris!

Nu ska jag och Kenzo gå och lägga oss, Kenneth är ju en nattuggla som vanligt så han sitter nog uppe en stund till! Denna bilden föreställer en sjuk och deppig Sophie som tycker synd om sig själv. Hon tänker för sig själv att hon inte vill svälja någonsin igen utan hon tänker hålla salivet inne i munnen för all evighet istället. Bättre det än att stå ut med halsont! Känner mig väldigt fånig men det är lov när man inte mår bra...då får man faktiskt vara deppig och klaga! Godnatt!



Så här känner jag mig nu, dassig och slapp!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Usj, stakkars deg... Krya på dig!!!

Vondt i halsen er helt pyton! Håper du våknet frisk og rask i dag!

2009-03-23 @ 08:20:59
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Sannis

Du är ingen dålig fotograf heller, fin bild på Kenzo in action. Hoppas du kan svälja normalt snart igen! Nu är klockan halv tre på eftermiddagen här och jag börjar tappa fokus och har svårt att koncentrera mig...som vanligt på eftermiddagen. Skulle inte sitta fel med lite choklad nu men det är väldigt svårt att hitta här. Mmmm marabou! Ta hand om dig och jobba inte om du är sjuk. VIKTIGT! Puss puss

2009-03-23 @ 08:38:05
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/
Postat av: Sophie

Tack ska ni ha! Så söta ni är!

2009-03-23 @ 18:18:36
URL: http://kenzosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0