Sko?

Go´morron!

Jag vaknade 8.30...konstigt! Har jag blivit knäpp som inte kan sova längre nu för tiden? Kanske jag har blivit vuxen och inte behöver 11 timmars sömn längre! Det är faktiskt ganska skönt att gå upp tidigt även om man inte behöver det, man kan gå runt och pyssla istället för att sova bort halva dagen! Kenneth sover så klart fortfarande, han är ju en nattuggla så jag vet aldrig när han går och lägger sig. Får se om jag får väckt han snart, vi ska ju ner till stan och fika och titta på skor;)

Jag är ute efter antingen ett par ankelboots eller bruna stövlar som inte är för varma! Har alltid köpt svarta skor förr men nu ska det bli ändring på torpet och jag ska ha brunt istället! Har så mycket annat brunt nu så då passar det bäst och det är ju väldigt snyggt nu också! Mina svarta favorit stövlar är på sin sista refräng nu och dom gör även så att jag går innåt med båda fötterna och jag får väldigt ont i både rygg och fötter. INTE BRA! Så nu måste jag ha nya! Och mina svarta ankelboots har blivit så nedslipade och dom läcker vatten så dom sjunger nog också på sin sista refräng nu snart!

Vad tycker vi om dom här?




Blir något sånt tror jag! Alla dessa skorna är från Bianco footwear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0