Torsdagkväll!

Nu sitter jag här och bara gäspar, blev plötsligt väldigt trött! Idag har det varit ett helt underbart väder och det hjälper verkligen på humöret på alla folk. Alla blir så glada och sitter verkligen och myser ute i solen med kaffe och nyinköpta solglasögon. Härligt! Många har tagit av sig vinterjackan, men jag fryser fortfarande så min får stanna på en stund till tror jag!

I morse så pratade jag med min bästa kompis på skype, det var så skönt att prata med henne och höra att hon hade bra. Hon befinner sig i Laos mitt ute i bushen där hon inte känner någon förutom några få som hon jobbar med. Jag är så imponerad och stolt över henne/dig!

Nu ska jag se sista avsnittet av The City och sedan ska jag gå och lägga mig....får väl erkänna att jag tittar lite halvt på ungkarlen just nu på tvnorge och nu kysste svenska Anna Ungkarlen...hihihi! Hon är lustig!

Orkar inte gå ut med Kenzo men jag måste, Kenneth är inte hemma heller och jag hatar att gå ut ensam i mörkret! Tur att jag har en stor och farlig hund som skyddar mig mot allt farligt;)



Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0