Sol utomhus, sjuk inomhus!

Jag har verkligen åkt på vinterns dunderförkyldning! Ligger här och tycker synd om mig själv med feber, snuva, torra läppar som svider, blek som ett lakan, huvudet dunkar och Kenzo är rastlös!!! Blir nog inget jobbande idag inte, håller tummarna för att jag slipper jobba och att dom hittar en ersättare för inga kunder vill väl ha med ett sånt här förkyldningsmonster att göra som nyser hela tiden!

Solen strålar ute och jag orkar inte göra någonting....tittade precis på en halvbra film "my best friend´s girl" ....komedi! Men det hjälpte inte så mycket på humöret tyvärr! Kenneth är ledig idag men jag sa åt honom att gå ut och hitta på något istället för att hänga med tråkiga mig här hemma som bara klagar och ber han hämta saker hela tiden...stackarn! Imorse så var han på jakt efter mitt läppsyl som jag tappat bort...PANIK då såklart så han letade överallt men hittade det inte. Sedan så gjorde jag ett tappert försök till att få upp rumpan ur soffan och se om jag kunde hitta det och då lå det i min väska så klart! 

Det är så jäkla tråkigt att inte få träna heller...känns som om allt det slitet och tiden man lagt ned på gymmet nu är förgäves, att man liksom måste börja om igen från början för man blir ju så svag när man är sjuk och det tar ju tid innan man blir helt frisk! Attans också!

Varnar känsliga tittare för första bilden...hehehe!



Fruktansvärd bild....men är man sjuk så är man!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0