Söndag!

Ni har väl inte glömt att ställa om klockan till SOMMARTID!!! Whohoooo!!! Snart är det påsk och det ska bli kul, är ledig ganska många dagar och min mamma kanske kommer på besök!!! Idag är det blå himmel och sol...det är bara så tråkigt att Kenneth är sjuk och jag är superförkyld och borde inte vara ute och gå för mycket. Tråkigt!

Nu sitter jag och lyssnar på Jason Mraz....hans röst och album är ju bara helt underbart! Blir så glad och avslappnad av hans musik! Jag sitter och väntar på att Sanna ska ringa från Laos på skype, undrar hur hon har det nu min gumma!

Åh, vad jag vill bo i hus nu, känns så trist att sitta i en liten lägenhet på översta våning med en liten balkong som man aldrig sitter på. Skulle vara helt underbart med en trädgård, få lite frihet liksom! Speciellt nu när vårvädret börjar komma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0