Söndag...what to do!

God morgon!

Vaknade som vanligt ganska tidigt så jag har varit uppe en stund redan. Har varit ute med Kenzo och ätit frukost! Så, vad ska man hitta på idag tro? Just nu så är det otroligt skönt att bara sitta i soffan och mysa men jag kommer nog bli rastlös snart! Men vad kan man hitta på i Sandefjord på en söndag mitt i vintern mer än att gå promenader? Hmm...man kan ju gå på bio, fika på café och bowla men mycket mer kommer jag inte på! Vädret är inte så fint heller tyvärr, grått och trist!

Snart är det påsk och jag såg på jobbschemat att jag var ledig många dagar i streck, trevligt! Butiken är stängd 2 dagar under påsk så då får man väl försöka fira lite i år. Kanske äta en god påskmiddag och ge Kenneth ett påskägg m.m. Åh, nu längtar jag faktiskt till påsk bara för att jag skrev om det. Jag känner på mig att det kommer vara vår då ute med sol och grejer! Hoppas Kenneth är långledig då, det hade varit perfekt!

Funderar på att träna idag ifall vi inte kommer på något annat som lockar att hitta på. Har fortfarande träningsvärk i rumpan från i torsdags så den träningen tog bra! Carro pushade verkligen mig att ta i mer! Jag har ätit massa godis i helgen så det hade varit bra att träna bort det idag, får se om jag orkar ta mig ner till stan på  en söndag. Dom öppnar inte förrän kl 15.00 så det kan hända att jag inte alls har lust då!

Tänk om man kunde bli såhär snygg på beachen i sommar! Det hade ju varit trevligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0