Strandpromenad och fakta om mig!

När Kenneth kom hem vid klockan två så gjorde vi varm choklad och begav oss ut till en strand som ligger ytterst på fjorden (Vesteröya). Det var ganska kallt där och blåste en del men det var mysigt ändå och väldigt vackert! Har varit där några gånger innan och då har vi gått upp på ett högt berg och grillat där! Älskar att vara ute i naturen, att bara vandra runt och ha det skönt! Kenzo var som vanligt överlycklig över att få springa lös, men vi måste ha lite koll på så att det inte kommer någon gående mot oss för då har han en tendens att skrämma livet ur folk genom att yla på dom. Han är så feg och är väldigt reserverad mot andra folk så det är lite jobbigt att behöva passa på. Men annars så är det jätte skönt att kunna släppa han lös och se all den glädjen som han utstrålar genom att skutta runt och springa så fort han kan förbi oss m.m. Han träffade till och med en hundbrud när han var ute och gick som han lekte lite med, så nu ligger han helt död här i soffan under mitt täcke;)







Det stod konstigt nog en stol mitt på stranden, den skulle ju bara provsittas av oss!







Kenzo gör ett tappert försök till att få igång husse(Kenneth), vill gärna bli jagad av honom!

Imorn börjar jag jobba igen, helgen har gått skrämmande fort och jag känner mig inte klar för morgondagen alls. Men jag är väldigt klar för sund mat och hård träning framöver! Känns bra att jag fått lusten tillbaka att träna eftersom då när jag var sjuk så tappade jag helt och hållen lusten att komma igång igen och trodde att det skulle fortsätta så, men skam den som ger sig:)

Lär känna mig lite mer:

Namn: Sophie Marlene Jarl
Smeknamn: Nine, Soffipropp
Ålder: 23
Färger: brun, orange, beige, blå
Band: Foo Fighters
Klädstil: Olika från dag till dag, gillar surfstil och rockstil
Favoritplagg: Mysbyxor
Djur: Hund och katt
Intressen: Kläder, träning, dans
Mat: Vegetariskt
Dryck: Soyamjölk, Kaffe och nypressad apelsinjuice
Serier: Sex & The city, Gossip Girl, The City
Frukt: Mango och banan
Bär: Smultron
Älskar: Min pojkvän, Min familj, mina vänner, Kenzo och Choklad
Hatar: Kött, Sjukdomar och onda människor
Film: Finns så många...men gillar annorlunda filmer som t ex. Kalle och chokladfabriken
Smink: Mascara
Smycke: fotlänk
Skor: Flip flops
Årstid: Vår
Sophiecitat: Ta det lungt, det ordnar sig alltid;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0