Trådlöst, Träning och Thailand!

Vi har skaffat oss en router nu så att vi ska få trådlöst internet här hemma så att man kan sitta var som helst och surfa. Jag får så ont i ryggen och axlarna när jag sitter vid datorn och därför så vore det otroligt skönt att kuna sitta hur man vill och var man vill utan att behöva tänka på någon sladd som sitter i datorn! Kenneth kan inte överdrivet mycket om sånt här så han köpte fel router så nu måste vi försöka byta den på komplett idag! När vi får trådlöst så kan jag äntligen börja använda min nya lilla laptop, för internet är väl det jag pysslar mest med på datorn när jag sitter där. Har ju alltid velat skriva en bok eller något liknande så då blir det skönt att till och med kunna sitta i sängen och skriva;)

Idag ska jag bannemej försöka ta mig till träningen efter jobbet...har verkligen kämpat mot att inte tappa lusten eftersom det gärna händer när jag väl bestämt mig för att börja träna. Ska verkligen vara hård mot mig själv och släpa mig dit så ofta jag kan! Det lönar ju sig till sommaren, då slipper man sitta där och vara bitter som en pösmunk när man ser alla vältränade kroppar i bikini och tänka - Fan, varför började jag inte träna i år!

Min bästa kompis är ju fortfarande i Laos och häromdagen så fick jag ett mess där det stod att hon var sjuk och att hon var tvungen att ta sig till ett sjukhus i Thailand. Det kunde nämligen vara malaria eller denguefeber....hjälp tänkte ju jag och blev genast orolig. Men det var inget farligt, hon blir frisk och fick för en gångs skull spendera natten på ett lyxhotell i Thailand snarare än bushen i Laos!

Min pappa är i Thailand nu och ska vara där i 2 månader, han har hus där som han bor i nu och i förrgår så hintade han till mig och Kenneth att det fanns ett rum ledigt m.m. Åh, det hade ju varit helt underbart att åka dit! Det är just det jag behöver just nu...SOOOOOL!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0