17 maj!

Gratulerer med dagen alla norrmänn! Det måste ju kännas extra kul med tanke på igår kväll när dom vann ESC....det blir extra mycket att fira! Jag försöker fira denna dagen men det känns inte helt naturligt eftersom jag är svensk och är inte i närheten av att känna mig särskillt norsk även om jag bott här så länge nu! Men jag gör mitt yttersta för att försöka känna den glädjen och gemenskapen som alla norrmänn känner idag!

Kenzo har fått på sig sin 17 maj scarf, så han är klar för det mesta ;) Kenneth jobbar till halv tre idag och vi pratade lite lätt om igår att vi skulle ut och äta! Men jag tror att det är ganska fullproppat med folk på dom flesta restauranger idag så vi får se om vi har tur! Ska ta med min stora kamera till stan och försöka få några fina bilder från denna dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0