Chokladmani just nu!

Choklad är något jag inte kan leva utan ibland, det är ju bara så gott. Men jag vet att varje gång jag proppat i mig det så får jag lite sån där ångest över hur onyttig jag varit och dum som slösat pengar på något som inte är bra för mig liksom och totalt onödigt. Men är det värt det? Ja, när man väl äter det! Jag vet att jag kommer få utslag i ansiktet, att choklad i stora mängder kan bidra till lite hull här och där på magen tex...hehehe....men jag tror inte att jag kan vara utan det utan då går jag hellre med lite hull här och där och utslag i ansiktet. Men jag tänkte jag skulle testa att inte äta choklad på...ska vi säga....3 veckor...och se om mina utslag blir bättre och om jag känner mig fräschare i kropp och själ. Detta kommer bli en utmaning....jag kommer få panik...men jag ska klara det. Jag startar imorn för jag har redan ätit choklad idag;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0