Dagens dikt!

Här sitter jag en solig och konstig kväll 
medan plutten ligger på sin mjuka fäll,

jag skulle egentligen varit på fest,
men ville vara hemma och slappa mest,

jobbet och elaka kunder har slitit ut mig idag,
skönt att slippa denna stress snart tycker jag,

Kenneth och hans far tittar på fotbollskval,              (hmmm??? fotbollskval...jaja!)
och jag laddar för Europas schlagerfestival,

Hoppas nu att Sverige vinner för det tror vi ju varje år,
blir alltid lika besvikna och Christer Björkman fäller en tår,

men i år har ju faktiskt Norge chans att vinna,
hoppas han får resten av Europa att försvinna,

imorn ska 17 maj stolt firas i detta land,
jag och Kenzo ska mysa tass i hand

Kenneth jobbar till halv tre,
kanske äta ute? vi får se!


Ha en mysic ESC (eurovision song contest) kväll! Jag ska sitta bänkad med choklad och ostbågar klockan 21.00 och heja på Sverige, Norge, Danmark, Finland och Island! Det bästa med att bo i Norge är att jag kan rösta på Sverige...hihihi!



Sverige



Norge



Danmark



Finland



Island

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0