En besviken Sophie!

Mitt drömhus är nu snart sålt, folk är ju som galna och lägger in bud....på bud....på bud! Det stod ute med priset 1.620 milj och det sista budet kom precis på 2.125 milj....helt galet!!! Nu känns det precis som att jag bara vill falla ihop, har ingen lust att leta efter ett nytt hus. Jag är så fruktansvärt besviken och vill inte ens tänka på att flytta och sånt......känns lite hopplöst just nu! Vi ville ju lägga ut ett bud någonstans i mitten av vad det nu ligger på men hann inte innan det steg över det vi hade tänkt så vi hade ju ingen chans. Det känns hemskt att sitta och titta på när ens drömhus blir sålt till någon annan och man inte har någon chans till att få det. Jag hade verkligen den där känslan av att det var vårt hus och jag kunde se för mig att vi bodde där och hade det så bra. Så tråkigt!

Jaja, nu ska jag glömma bort allt det där och börja städa i lägenheten istället, det ser helt hemskt ut här. Får väl försöka komma ut en sväng i solen också senare, behöver nog lite frisk luft efter denna morgonen!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Usj, vi opplevde akkurat det samme da vi skulle kjøpe hus. Kjenner følelsen såååååå godt. Det dukket opp flere fine for oss etter det, da. Og vi er faktisk mer fornøyde med det vi til slutt kjøpte enn det som gikk fra oss. Håper det samme skjer for dere, for det der er så trist og skuffende.

Klem fra Kristin.

2009-05-11 @ 18:37:38
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Sophiepropp

ja, jag hoppas det! Nu har du ju fortfarande chans att få oss till Skoppum...hehehe!

2009-05-11 @ 21:29:11
URL: http://kenzosplace.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ha, ha! Ja, jeg gir meg ikke, vet du!!!!

2009-05-11 @ 21:43:13
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0