En cowboy och två cowgirls!

Fick aldrig uppdaterat min blogg på flygplatsen i Bkk så detta skrev jag innan vi kom dit....nu är jag hemma men det skriver jag om i nästa inlägg!


Nu har vi påbörjat vår resa hemåt och vi började med att kliva på en buss / Van som tar oss till Bkk flygplats där Sannas plan går klockan 17.15. Jag och Kenneth måste vänta tills på natten förrän vi vet om det finns platser till oss på ett plan hem till Europa. Vi tänkte att vi skulle checka in på ett hotell som ligger på flygplatsen så att vi kan slappna av och ta en dusch m.m. Det är inte heller säkert att vi kommer med ett plan idag....vi får se!


Igår (i fredags) så red vi på hästar alla tre, det var så roligt!!! Sanna har inte ridit sedan hon var liten (sedan hon och jag gick på ridskola) och Kenneth hade aldrig testat det så det var en upplevelse för alla. Jag red sist när jag var i Thailand för ca 2 år sedan så det var inte helt nytt för mig men det är alltid samma härliga frihetskänsla som dyker upp när jag får chansen! Alla tre fick galoppera med hästarna på stranden och det var ju bara superkul, det blev mycket skratt och det var så kul att se varandra rida runt där!


På kvällen igår så åt vi på en tysk restaurang, jag och Sanna åt potatisgratäg...den var väl god men vi förväntade oss något annat så vi tröstade oss med glass på Swensen´s glassbar senare! Vi shoppade ingenting igår för vi är lite nervösa för våra väskor på flygplatsen när det gälller övervikt och grejer så NO MORE SHOPPING!!!

See you later!



Herr kackerlacka letade efter mat!







Kanske solade lite för mycket...hehehe!



Frukost på lotus köpcentrum! När man beställer en kaffe så får man libanesiskt te och små bokstavskakor till! Jag beställde sandwich med pommes här!



Här åker vi buss in till stan, det var extremt mycket trafik och folk denna kvällen! Kenneth och pappa fick stå på bussen! Detta skulle man inte se i Sverige eller Norge! Bakom bussen så kör det en kvinna med sitt lilla kök på sin moppe!



Vi åkte VIP tuk tuk här....kolla in den platta skärmen!



Sanna på sin vita springare!



Bröderna cartwright kan slänga sig i väggen för här kommer vi!



Fina hästarna...dom var så snälla!



Glass på Swensen´s! Detta var pappas glass!



mmmm.....detta var Sannas glassbomb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0