En härlig söndag med hundarna!

Idag har vi varit ute med Carro, Philip och lille Jesper på en liten ö som ligger väldigt nära fastlandet! Vi brukar åka dit och släppa Kenzo ibland eftersom det inte är så mycket folk där pga att man måste åka dit med båt. Vi hade det i alla fall jätte mysigt och hundarna fick verkligen sprungit av sig ordentligt. Kenzo ligger helt utslagen här nu.....sötnosen!



2 lyckliga hundar!



Bråkstakar!





SÖÖÖÖÖT!!!

När vi sedan kom hem hungriga som vi var så lagade vi jättegod mat och såg en film "P.S. I love you"....den var helt okej men jag hade lite svårt att koncentrera mig när det blev lite segt i filmen. Man fick en liten tår i ögat samtidigt som den var gullig liksom! Har ofta svårt att koncentrera mig när jag ser på film och när jag försöker läsa, tänker ofta på annat och kommer plötsligt på att jag ser på film eller läser något....förutom när det är väldigt spännande eller intressant då. Jag får nog börja med yoga och lära mig att koppla bort allt i huvudet och försöka att bara koncentrera mig på en sak. En utmaning helt enkelt! Har kännt mig lite borta idag, tror jag har lite för mycket saker i huvudet som jag inte kan koppla bort. Kan ju vara så ibland. Man får försöka tänka att man ska ta en sak i taget tror jag!



mmmmm! Nej...det är inte kött även om det ser ut så ;) I´ts all veggie!

Imorn så får vi se om jag kommer med en god nyhet eller en dålig.....kan vara en början på ett nytt kapitel i mitt liv. OJ...det lät allvarligt, så är det inte. Behöver inte göra det större än vad det redan är;) Men det är i alla fall något spännande som jag inte kan låta bli att tänka på!!! Vill inte bli besviken!



GOSHUND!









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0