En tråkig måndag!

Godmorgon på er!

Usch, vilken tråkig dag man har vaknat upp till, vill bara sova bort denna dagen och vakna upp till en ny dag! Kenzo ville inte gå ut innan för att det regnade ute, han är så fjantig....jag fick bära ut han!

I natt drömde jag så mycket konstigt (som jag alltid gör)....jag drömde om att jag och Kenneth var på ett spa där man packade in sig i störa köttstycken, det skulle visst vara bra för huden. Jag vägrade ju så klart att göra detta och då blev dom som jobbade där jättearga på mig! När vi sedan skulle åka buss hem så åkte vi med någon mann som såg ut som E-type och han hade massa hästar inne på bussen.

Plötsligt rymde den ena hästen och han (E-type) blev helt galen, jag fick då fångat den där fina hästen och fick in den på bussen igen. Då kommer den där E-type kopian bak i bussen och tar tag i ett rep som han virar runt hästens hals för att strypa den. Jag skrek till att han skulle sluta och försökte sedan argt på engelska förklara att det inte skulle göra någon nytta att bestraffa hästen nu fem minuter efter att den rymt, den skulle inte förstå vad den blev bestraffad för....(typ som om det vore en hund). Jag sa att det vore bättre att berömma den för att den kom tillbaka in i bussen med tex hö eller havre istället för att strypa den stackars hästen.

Konstiga drömmar! Blir helt svettig av dom!


Ha en trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0